Agencija je u vanrednom stanju radila u vanrednim uslovima, a radna nedelja vanredno se produžila na 7 dana…i evo nekih radova.
5 Nezaobilaznih tema ako unapređujete ili započinjete e-commerce biznis
5 NEZAOBILAZNIH TEMA AKO UNAPREĐUJETE ILI ZAPOČINJETE E-COMMERCE BIZNIS Nije teško shvatiti zbog čega e-commerce svuda raste. Pitanje je da li koristi pun potencijal koji se usled Covid19 komunikacije otvorio. Svi žure da otvore prodajno mesto na internetu što svedoči...
Advertising u doba korone
Ćao svima, Želeo bih da sam ja radio sve ove oglase koje delim sa vama, ali nijedan nije moj. Moj drugar, Malcolm Auld je zamolio svog druga Henry Newrick-a da prekopa po svojoj arhivi I nađe oglase koji su objavljeni 1918, kao odgovor na pandemiju španskog...
Fora, feniks, fikser, flexi ili fras?
Novi pokušaj biznis segmetacije Rekonstrukcija marketing i biznis planova je u toku ili bi barem trebalo da bude, ako ne živimo u svetu mašte. Naš tim je već u prvih petnaestak dana savetovao klijente u na koje stavke u svojim planovima da se fokusiraju kako bi...
Platforma za novo ponašanje potrošača
Kriza koju je izazvao virus SARS-CoV-2, definitivno će obeležiti 2020 godinu. Neki smatraju da će ekonomske posledice krize biti biti slične onima koje su zadesile Zapadni svet 20ih i 30ih godina prošlog veka. No, da ne bismo ponavljali ono što je već mnogo puta...
Virtuelni događaji više nisu samo inovacija, već potreba
Globalna situacija koja je nastala usled pojave i širenja virusa Covid -19 uzdrmala je, a čini se da će tek uzdrmati gotovo sve industrije širom sveta. Neke su pogođene već u prvom mahu, dok će druge naknadno osetiti posledice. Izvesno je da će svi sektori morati da...
Guglov gimik
Igrajte se za google životinjama Vreme je ozbiljno, pa dobro dođe zabava, makr i digitalna. Guglov AR je zabavio i nas , i našu decu. Pogledajte neke od porodičnih AR "integracija" tokom perioda KNF@home.Podelite post:
Kovidirani marketing
Koronski new abnormal sa pandemijom kakvu ne pamtimo izazvao je marketare na različite načine. Neki su ostali na nivou komunikacije, a drugi su pomažući napravili neke promene u samoj usluzi/proizvodu i načinu na koji je dostavljaju. Čak su i najaveći brendovi...
Kako oporaviti biznis posle Covid19 krize?
Alkemy tim je analizirao moguće bolne tačke i evo naših razmišljanja o ublažavanju posledica ove krize. Možda možemo pomoći i vama.Podelite post: